Tillbaka till verkligheten

Första veckan tillbaka i skolen efter lovet. En mjukstart kan man säga då vi var lediga på måndag pga Queen's birthday. Sedan fick vi veta på onsdag morgon att en lektion vi brukar ha kommer vi inte ha denna termin vilket betyder att vi har lunch i 2,5 h. Passar ganska bra då man kan träna istället.
 
Nu har vi fått ytterliggare en klient att träna. Hade screening med min nya klient kl 6 på morgonen i torsdags. Det var inte alls roligt att gå upp kl 5. Kommer ha henne kl 6 varje vecka så det är bara att vänja sig helt enkelt. Nämen det känns bra ändå, jag vill kliva upp tidigare. I dagsläget brukar jag gå upp vid 06-06.30 även på helgerna. Hemma var det en omöjlighet men här vaknar man med ljuset och känner sig pigg, somnar såklart tidigare än jag gjorde hemma också. Men jag trivs.
 
Denna helg tar jag det bara lugnt. Igår tog jag en långpromenad på stranden och sedan låg jag där och solade ett tag. Resten av dagen fortsatte i samma stil fast vid poolen istället. Tog några simlängder och idag har jag träningsvärk i axlarna, haha.
 
Tyvärr har denna dag bara spenderats inne då det varit mulet hela dagen och jag kände inte för att gå ut. Men har istället kommit på idéen att köra en 3 dagars raw detox för att rensa kroppen på gifter och andra grejer. Kan skriva mer om det när jag väl ska börja, sker förhoppningsvis nästa helg.
 

Kommentera här: