Byron Bay

Tjenare! Long time no see. Det har varit så otroligt mycket i skolan den sista tiden så jag har varken haft tid eller ork att blogga. Men nu har vi lov i 2 veckor vilket känns väldigt skönt.
 
I helgen åkte vi ett gäng svenskar och tyskar till Byron Bay. Overall en mycket härlig helg! Vi började med surfing på fredag morgon, dock surfade jag inte så länge för jag blev less på att det inte var så bra vågor plus att det inte gick så bra. Sen är jag lite rädd för vågorna efter förra gången jag surfade och hamnade under så pass mycket.
 
Mot kvällen tog vi en rundtur i den härliga staden, lite hippie stil över det hela. Planen var att gå ut senare men blev så trött så jag sov istället, dom andra gick ut för en öl men that's it. 
 
Lördag hikeade vi lite, hittade en fin strand där vi stannade en stund, käkade smått och gått. Sedan gick vi vidare mot The Lighthouse och såg solnedgången. Tyvärr blev det disigt men vackert ändå!
Det är fortfarande ganska kallt här på kvällen så jag var genomfrusen när vi kom tillbaka till hostlet, tack och lov hade de en jacuzzi så vi köpte lite cider och satte oss i den. Helt underbart måste jag säga!
 
Resten av kvällen fortsatte med en hel del snack, pizza och dusch. Haha, jag kunde ha duschat hela natten för att det var så skönt. Men blev en hyfsat tidig kväll ändå. 
 
Åkte hem ganska tidigt på söndagen, tog en shoppingtur men sedan bar det av hemmåt. Vi stannade dock på flera ställen under vägen så det blev en heldag i bil kan man säga (tar annars 3 h). 
 
 Kl 19:13
 

Kommentarer:

1 Marie Bergman:

Ser härligt ut =)

2 Fackförbund:

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack :)
Olivia

Kommentera här: