Praktik

Igår var jag på ett gym och jobbade i några timmar. Det är något vi ska göra inom skolan, typ praktik. Managern hade en grym historia om hur han blev manager och berättade en hel del intressanta saker. Sedan fick jag träffa PTn som jobbar där och han var riktigt cool. Vi satt och snackade ganska länge om allt möjligt, sedan från ingenstans frågade han mig vad jag har för problem med min högra axel, utan att jag har nämnt något om det. Han kunde tydligen känna lite smärta i sin egen axel av mig. För er som inte vet har jag sen en ganska lång tid tillbaka skadat den och den är fortfarande inte bra. Jag har inte längre ont men i vissa övningar på gymmet och när vi boxas så känner jag av det. 
 
Han kände även att jag har problem med min svank så han rekomenderade mig att spänna rumpan när jag går vilket jag även fått som tips från en naprapat för något år sedan. Hur som helst så är han väldigt spirituell och jag blev verkligen inspererad av honom. Jag kommer senare få träna honom, som om han vore min klient så att han sedan kan ge mig feedback, vilket är jätte bra men jag känner mig fett nervös.
 
 

Kommentera här: