Skydive

Veckan blev inte riktigt som planerat. Jag drog på mig en rejäl förkylning efter Byron Bay helgen och har varit sängliggandes hela helgen. Har bara kollat på serier, druckigt mycket vatten och slöat. Dock hade vi redan bokat in skydive på torsdagen vilket vi åkte på och jag var hyfsat bra den dagen, kan ha och göra med allt adrenalin för efter hoppet blev jag otroligt trött och ville bara hem och sova.
 
Men skydiven var grym! Så häftigt och något jag definitivt måste göra igen. Jag skulle även vilja gå en utbildning så jag får hoppa själv. Det jag trodde skulle vara roligast var jobbigast, det så kallade "free fall", jag fick knappt någon luft och det var så obehagligt att inte kunna andas. Blir dock inte så för alla.
 

Kommentarer:

1 Isabell Hedberg:

Det är så otroligt kul! Fantastisk utsikt hade du också :D
Kram!

2 Linnéa:

Wow ser så coolt ut!

3 fitnessgothenburg.blogg.se:

Åhhhh vad modig du är. Jag skulle också vilja testa det där 😃

Svar: Absolut något man måste göra i livet! ;)
Olivia

4 Meg:

Wow vilken upplevelse! Måste varit helt surrealistiskt!

Svar: Det var det verkligen :)
Olivia

Kommentera här: